El passat 15 de març, el dia de la Valldigna, La Mancomunitat celebra la seva festa amb molts actes on participa tota la vall. Concerts, marxa de les torxes, fira medieval, exposicions, etc...

Mentres visitava la fira, em vaig trobar amb el "Ti Comba" l'espardenyer. Estava l'home treballant a la seva tauleta fent espardenyes d'espart quan em va vindre al cap allò que va dir Lao Tse ja fa molt temps...

- "Un viatge de mil milles comença amb un primer pas".

Doncs bé, el nostre va començar fins i tot abans, però és cert que tindrà un primer pas.

Li vaig comentar al Ti Comba i em va regalar aquest parell d'espardenyetes com a simbol d'aquest primer pas. De segur que trobaré algún lloc on penjarles perque m'acompanyen en aquest viatge.



5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon detall el d'en "Ti Comba", no tots els dies viatgen unes espardenyes d'espart valencianes a l'Orient Mitjà.

Vinga nois... que ja ho teniu aquí !!!

Jordi ha dit...

Bon viatge per a L'orient !!!

Anònim ha dit...

Eixe Comba és un artista. Que xules que son les espardenyetes. Ja li preguntaré si me'n fa un parell a mi també.

Una amiga ha dit...

Toniiii......no t'oblides de les espardenyetes!!
Jo també en tinc unes fetes per un altre veí del carrer,sempre les porte al cotxe.
Be,ja es l'hora de marxar,bon viatge,i ens vegem a les festes del poble.
Visca San Benet Màrtir!!

Tino Serra ha dit...

Una bona cita Toni: "Un viatge de mil milles comença amb un primer pas" i després de mil milles, de vegades et trobes amb el teu primer pas. Concrete: L'any passat, estant a Guilin (La Xina) enmig d'un dels paratges més bonics del país http://fr.wikipedia.org/wiki/Guilin
vam fer unes excursions amb bicicleta i ens vam trobar amb uns paisatges que tenim dins del nostre imaginari; a una banda tarongers i a l'altra arrossars...A la nit, abans d'anar a l'hotel vaig vore un ti Comba xinés fent...espardenyes d'espart! Li'n vaig comprar un parell i te n'he penjat una foto al picassa perquè també t'hi acompanyen (ací no les puc inserir)

http://lh5.ggpht.com/_Y7nx55oZWOg/S9mVvCt75VI/AAAAAAAACPs/jGzyI28q5J8/s640/Espardenyes%20Txi-Tsao.JPG

Que Ítaca us siga generosa...i compte amb els Lestrígons!